The manufacturer recommends that new patients purchase their devices, masks and initial accessories from a homecare company that can provide an individualized patient equipment setup, clinical and after-sales support, and a program to assist patients with therapy success.
CPAP Clinic meets this set of requirements by providing you with the following services:
at-home visit for personal assistance and training
unlimited toll-free telephone support before and after sale
unlimited email support before and after sale
appropriate CPAP and Auto-CPAP set-up according to prescribed pressure setting
Hi Alex, wanted you to know I am very happy with the Swift FX. No choking or heart pounding. Doesn't slip or need adjusting constantly. Light weight and very non-intrusive.
Thanks for bringing me the mask and for the great service.
Susan Siderius Mississauga, ON
Service Excellent
Je suis de la regions de montréal et tout les fournisseurs de machine CPAP sont très dispendieux (2000$ et +) pour le meme équipements. J ai eu cette référenca par une amie, j hésitait à acheter une machine sur internet car c était ma première machine et je ne savait pas vraiment comment cela allait fonctionner. Pour 700$ de moins je me suis essayer ! ils ont répondu a toutes mes questions rapidements et je peux vous dire que j en était gêner de poser autant de questions mais les réponses était clairs et precise et ils m ont fait sentir que ca leur fesait plaisir de me répondre ! La machine à été pré-programmer selon ma prescription, envoyer la journée meme que j ai passer la commande, super service et très rapides. Même un fois la machine recu, j avais d autres question et ils se sont fait un plaisir de m y répondres. Mon pneumologue as pris en notes les informations afin de pouvoir referrer les personnes qui n ont pas d assurances !
Félicitation a toute l équipe !
Martin Mirabel
What service!
I placed an order yesterday for some replacement gels for my mom s mask and...they arrived today, free shipping included. All the other places I phoned and even placed an order with never even bothered to reply. I guess they see it as a bother, unless you order big ticket items.
You have found a new customer. Thank you.