☼☼☼CPAP Masks,Machines.Canada's Most Trusted CPAP Provider
0

YOUR CART IS EMPTY

CPAP Clinic: Sleep Apnea Treatment and Snoring Solutions, www.CPAPclinic.ca
1 / 6
Fisher-Paykel Replacement Parts : # 400HC128 Eson Cushion  , Large Fisher-Paykel Replacement Parts : # 400HC128 Eson Cushion  , Large-/catalog/nasal_mask/fisher_paykel/400HC127-01
Fisher-Paykel Replacement Parts : # 400HC128 Eson Cushion  , Large-/catalog/nasal_mask/fisher_paykel/400HC127-01

Eson Cushion

Available Sizes:


Fisher-Paykel Replacement Parts : # 400HC128 Eson Cushion , Large

SKU: FP-400HC128
In stock, available for the same day shipping
Catalog Price: $ 58.00
Online Price: $49.00




Product Overview


Fisher-Paykel Replacement Parts : # 400HC128 Eson Cushion , Large








CPAP Clinic is on the BBB Business Review of this Medical Equipment & Supplies in Vaughan ON   covered under satisfaction guarantee program

Contact an Expert, its FREE. Call 1-877-430-CPAP(2727) or Email: info@cpapclinic.ca

CPAP Users Testimonials

Service Excellent

Je suis de la regions de montréal et tout les fournisseurs de machine CPAP sont très dispendieux (2000$ et +) pour le meme équipements. J ai eu cette référenca par une amie, j hésitait à acheter une machine sur internet car c était ma première machine et je ne savait pas vraiment comment cela allait fonctionner. Pour 700$ de moins je me suis essayer ! ils ont répondu a toutes mes questions rapidements et je peux vous dire que j en était gêner de poser autant de questions mais les réponses était clairs et precise et ils m ont fait sentir que ca leur fesait plaisir de me répondre ! La machine à été pré-programmer selon ma prescription, envoyer la journée meme que j ai passer la commande, super service et très rapides. Même un fois la machine recu, j avais d autres question et ils se sont fait un plaisir de m y répondres. Mon pneumologue as pris en notes les informations afin de pouvoir referrer les personnes qui n ont pas d assurances ! Félicitation a toute l équipe !

Martin Mirabel

excellent service and inventory

I received my first CPAP machine in April 2020. The provider didn t have inventory on the mask I requested. I understand the COVID pandemic played a factor and after two weeks of waiting and no contact regarding the mask on back-order, my daughter contacted you and had my mask in hand within 24 hours. She drove from my place in Vineland, ON to the store location in Mississauga, ON to pick up the mask she had reserved for me over the phone the day before. Thank you so much for helping me ease into the use of this machine.

Pia Vineland, ON

Cpap machine

I bought a machine approximately three years ago it started acting up so I called I was three weeks short of the warranty and they wouldn’t help me so now I’m paying $400 to get it fixed

Tammy Swift Current